Espàrrecs de marge a la planxa

espàrrecsplanxa2

Divendres a les 6 de la tarda vaig sortir a caminar. Sempre la mateixa ruta. Però no creia que trobés espàrrecs… Carai! Si em descuido… A la foto podeu veure els exemplars més macos. És molt bonic trobar-los i encara més quan són tan dobles.

A casa em diuen que els compro.  Aquest cop com que la imaginació no és gaire “imaginativa” els he fet a la planxa. I el resultat ha estat sorprenent!

3 – 4 racions – 5 minuts

El que necessitareu: 

  • 1 manat d’espàrrecs
  • Oli d’oliva verge extra 
  • Sal 

Elaboració: 

En una planxa calenta (jo he agafat la meva crepera que serveix per a fer peix a la planxa i creps) poseu els espàrrecs, doneu-los un tomb i quan estiguin quasi cuits tireu un bon raig d’oli i saleu al vostre gust. Serviu-los calents.

Si us agrada podeu fer una salsa rosa o una salsa similar, però que estigui a temperatura ambient. També podeu fer truita d’espàrrecs i alls tendres, o simplement amb truita d’espàrrecs. Una altra solució és fer-los en ou remenat o bullir-los i fer una vinagreta.

esparrecsplanxa

Deixa un comentari

